środa, 10 lipca 2013

Wielkie otwarcie serwera DNS Techpack.

Aby wejść na serwer, TRZEBA mieć zainstalowaną najnowszą wersję DNS Techpack'a (DNS Techpack V4.09), do którego pobrania link znajdziecie załączniku. Postanowiliśmy stworzyć serwer DNS, ponieważ jest duża liczba osób, które chciałyby grać na serwerach zmodyfikowanych, lecz nie mają takiej możliwości- my jesteśmy osobami, które właśnie taką możliwość Wam dają. Otwarcie serwera odbędzie się dnia 10 lipca 2013 roku o godzinie 21:00 12lipca 2013 roku o godzinie 12:00(dostawca internetu robi sobie prace konserwacyjne akurat teraz). Stronę hostingu serwera, na którym możecie kupować różne przydatne przedmioty, jak i również dodane (niedługo) rangi VIP i SuperVIP i powiększenia działek, znajdziecie na dole posta. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, proszę je zadawać w komentarzach, lecz jeśli macie jakieś problemy bądź uwagi co do serwera, proszę kierować je na naszego maila, którego znajdziecie również pod spodem. Administracja życzy miłej gry i radzi przygotować swojego minecrafta na serwer. Tip dla "mniej mądrych" :(It's mean: zainstalowac modpacka do minecrafta :P)

Jeśli twoim zdaniem brakuje jakiegoś moda na serwerze lub znalazłeś jakiś błąd zgłoś go.
Załączniki:
Strona do hostingu (Itemshopu): https://craftserve.pl/s/211112
Mail: dnserwer@gmail.com




Proszę wejść na TĄ stronę i ściągnąć cały folder .minecraft i podmienic go ze swoim folderem... JEślli by byly jakies problmy, pisac w komentarzach, powinienem to zobaczyc. U mnie wszystko jest w porządku...

https://www.dropbox.com/sh/7qg74bc83cb37v3/YfQwUuReWH

POBIERZCIE TEN FOLDER .minecraft I WEJDZIE W %appdata%-Roaming I USUNCIE SWOJ .minecraft I GO PODMIENCIE, BO INACZEJ NIE BEDZIE DZIALAC!!! TO JEST ZMODYFIKOWANY DNS TECHPACK! TO NIE TO SAMO CO DNS TECHPACK SCIAGNIETY Z OFICJALNEJ STRONY DNS'A!!!



Chyba widzę, ze nie wiecie jak sie rejestrowac i logowac... Gdy wchodzisz pierwszy raz na serwer musisz wpisac /auth register [swoje haslo]
Kiedy wchodzisz juz jako zarejestrowana osoba, wystarczy ze wpiszesz /auth login [swoje haslo]. Życzę miłej zabawy. Jeśli macie jeszcze jakieś problemy to piszcie w komentarzach, poniewaz ja nie poprawie serwera, gdy nie wiem co jest z nim nie tak! Piszcie mi, jesli macie żaluzje jakieś :P

43 komentarze:

  1. ja nie moge odpalic mc bo wlab w forgu z chemicraft czy jakos tak
    kochany adminie co zrobic !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy usunąć mod chemcraft z folderu coremods oraz z folderu mods mod More_Backpacks oraz Refined Biofuel. W następnej wersji dns ma być to już poprawione.

      Usuń
  2. Pawcio zawsze w gotowosci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. JAk chce wbić na Serwer to mi sie czarny ekran robi i Mc mi sie wyłacza

    OdpowiedzUsuń
  5. arek mi tez weźcie cofnijcie wersje do 8 a nie 9 bo ma dużo bogów itp chodzi mi wersje paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już przesyłam wam moj folder .minecraft, co byscie nie mieli zadnych problemow!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A z kond da sie go pobrac ?

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.dropbox.com/sh/7qg74bc83cb37v3/YfQwUuReWH

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę przesadziliście z cenami vipów i działek rozumiem ze trzeba zebrać na serwer ale jak vip kosztuje ponad 20 zł przez sms-a no to proszę ja was :/

    OdpowiedzUsuń
  10. sms'em jest zawsze wiecej wiec... Ale czy macie jakies problemy z wejsciem na serwer?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobacz tylko . SMS za 23,37 zł doładowywuje serwer tylko o 9,50zl! Czyli bardziej oplaca sie paypalem, gdyz 15 zl na paypalu to ZAWSZE 15zl przelewu na konto serwera, a wyslany sms jest zawsze wiekszy niz doladowanie, ktore za niego dostaniemy... Wystarczy pomyslec...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nie działa z powodu że jest na serwerze bioms o plenti i ten właśnie mod mi kraszuje Mc

    OdpowiedzUsuń
  13. A sciagnales paczke, ktora wam dalem? U mnie z mc jest wszystko wporzadku! Wiem! Może to byc spowodowane mala iloscia ramu przydzielona do minecrafta! Poniewaz ja odpalam mc przez multimc i mam ustawiony ram na 4096MB, a wy moze macie mniej, wiec mc nie mc nie wyrabia z mala iloscia ramu. Patrzylismy juz z pawciem, ktore mody stwarzaja problemy, i z biomes o plenty jest ok wszystko. Sprawdz ram, przydzielony do mc...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet ten twój .minecraft mi nie działa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie. Osoby, ktore znam, nie posiadaja op na serwerze, wchodza na serwer bez wiekszych problemow... Dwie osoby pobraly ze strony oficjalnej dns techpacka o adresie: http://www.dnstechpack.com/DNSTechpack. Sciagneli wersje dns'a v4.09 i nic nie zmienialy w zadnych folderac i serwer im odpalal sie bez problemow. Czy probowales moze zwiekszyc ram przypisujac do minecrafta minimum 4096 MB Ram? Poniewaz paczka 150 modow na javie nie pojdzie w mniej niz 4096 MB RAM. Nie macie co liczyc. Gdy macie za malo ramu przypisanego, minecraft wam sie crashuje. Ja mialem ten sam problem, wlaczylem dns'a poprzez multimc i dopisalem 4096 MB Ram do mc i wpisalem komende. Ta komenda to bylo Max ram cos tam chyba czy jakos tak... Polecam poradnik pawcia do przypisywania pamieci ram do pirackiego mc. http://www.youtube.com/watch?v=dt7DbDSt4jg

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi zaden starter .bat nie działa bo mam pirackiego windowsa i nie mam MC premium wiec przez multiMc tez nie moge wiedz nie bende gral z wami na servie

    OdpowiedzUsuń
  17. to pisze ci zrob sobie poradnikiem pawcia do PIRACKICH minecraftow. nie jest potrzebne nic oryginalnego! http://www.youtube.com/watch?v=dt7DbDSt4jg

    OdpowiedzUsuń
  18. ale jak właczam jakiegoś startera.bat to włacza sie i znika . to Przesto ze mam windowsa Pirackiego

    OdpowiedzUsuń
  19. tylko musisz posiadac odpowiedni minecraft.jar. Gdy obejrzysz filmik pawcia, bedziesz wiedzial o ktory minecraft.jar mi chodzi... Na internecie bedziesz musial poszukac go.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaraz wbije na mojego kompa innego i ci przesle folder...

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglodałem film juz dawno zrobiłem tak i nie działa nie chce mi sie kombinować za jakiś miesiąc kupuje kompa z 32gb ramu i grafike Amd 4gb i windowsa orginała .

    OdpowiedzUsuń
  22. i przy okazi tez Mc orginalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jestes swiadom tego, ze w tej chwili nie mozna miec wgranego wiecej niz 16GB RAM na komputerze?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrob wszystko tak samo jak kiedys, tylko usun swojego minecraft.jar, ktorego masz w folderze MC_FILES i wklej tego: https://www.dropbox.com/s/tbfo6kopwzlpypk/Minecraft.jar

    OdpowiedzUsuń
  25. Cytuje Ciebie: "za jakiś miesiąc kupuje kompa z 32gb ramu"- odpowiadam Ci ze napisales ze kupujesz sobie kompa z 32 Gb RAMU, lecz w tej chwili 16 Gb ram na komputerze mozna wgrac maksymalnie. I napisaz mi czy ci dziala! Moj skype to KochamMaslo Odpisz szybko.

    OdpowiedzUsuń
  26. I od razu mowie. Jesli by ci dzialal minecraft (Bo juz teraz powinien ci dzialac), to na serwer nie wejdziesz, gdyz sa MEGA problemy i czekam na pawcia, zeby sie z nim naradzic :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ja ci mowie ze jak kupie kompa to dopiero bende grał bo w tej chwili na singlu mam 20 fps. i da sie miec w kompie 192GB ramu

    OdpowiedzUsuń
  28. Cos chyba zwalilem podczas robienia cuboida i teraz chyba przypisalm do jednej osoby caly swiat, ale nie jestem pewien i wole sie nie dotykac zeby znow czegos glupiego wiekszego nie zrobic, wiec ja tez bede musial poczekac z gra na serwie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. n00bki maksymalna ilość pamięci ram jaką można mieć na komputerze z pamięcią DDR 3( 4 jest zbyt mało wydajna w porównaniu do 3, a 5 jest za droga dlatego nie wykorzystuje się ich jako pamięci ram, chyba że w kartach graficznych) to 32 dla zwykłych płyt 4x8gb 64 dla super mega płyt np socket 2011 8x4gb i 128gb dla płyt serwerowych z dwoma procesorami np classfieldy. 16x8gb. swoją drogą nie wierzę w to żebyś kupował powyżej 16gb. sam ma tyle i uważam że lepiej było by kupić 2x mniej czyli 8gb ponieważ nie ma ŻADNEJ różnicy w grach a wątpię żebyś używał komputera do tak zaawansowanej grafiki wymagającej aż 32gb ram'u. 4gb na karcie też nic ci nie da w minecrafcie, lepiej weź gtx 770 jeśli cie stać i nie jesteś noob trollem.

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba na x79 można mieć 8x8 pamięci czyli 64

    OdpowiedzUsuń
  32. ktoś odpowie mi na moje pytanie kiedy serwer będzie działać / kiedy zostanie zdjęte White List

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest w CHUJ duzy problem. Pracuje nad nim..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co konkretnie to mogę pomóc szukać albo coś i jak już będzie działać wszystko to mogę pomóc przy spawnie bo mam parę fajnych pomysłów

      Usuń
  34. gtx 770 Jest dobrą grafiką do gier ale wolał bym Coś z AMD RADEON bo komputer bedzie miał procek AMD-FX8350 i zdecydowałem że bendzie 16 gb ramu troche tanie wyjdzie i bende mógł w grafike wiecej zainwestować na karte wydał bym do 2200zł

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Pawel Bak 21 lipca 2013 01:41
      Jest w CHUJ duzy problem. Pracuje nad nim..

      Usuń